Jäseneksi

Liity Etelä-Vantaan Ratsastajat ry:n jäseneksi täältä. Kirjoita hakukenttään Etelä-Vantaan Ratsastajat.

Ratsastusseuran jäsenen tulee hyväksyä seuran säännöt.

Tietoa jäsentietojen käsittelystä Etelä-Vantaan ratsastajat ry:ssä ja Suomen Ratsastajainliitossa:

Seuran jäsenmaksut 2024

Hinnat 1.1.2024 alkaen

Vuoden 2024 jäsenhinnat ovat seuraavat:

• Seniori 61 €
  • Juniori 54 €
  • Perhejäsen seniori 33 €
  • Perhejäsen juniori 29,50 €
  • Kannatusjäsen 20 €

Eri jäsenlajit tarkoittavat seuraavaa:

• Seniori ja juniori ovat täysjäseniä, jotka saavat kaikki seuran ja liiton tarjoamat jäsenedut. Jäsen on juniori-ikäinen vielä sen vuoden, kun hän täyttää 18 vuotta.
  • Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa toisen EVR ry:n täysjäsenen (seniori tai juniori) kanssa. Perhejäsenen edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää A tai B -kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia (esim.
    tuomari, ratamestari).
  • Kannatusjäsen on jäsen, joka tukee seuran toimintaa suorittamalla vuotuisen kannatusjäsenmaksun. Kannatusjäsenet eivät saa mitään liiton jäsenetuja.

SRL:n jäsenedut

Muutama hyvä syy kuulua ratsastusseuraan:

• Sinut on vakuutettu Pohjola Vakuutuksen Sporttiturvalla, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille. Lisätietoa SRL:n sivuilta.
  • Saat Hippos-lehden jäsenetuna kahdeksan kertaa vuodessa.
  • Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.
  • Voit osallistua ratsastuskilpailuihin.
  • Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne.

Lue lisää jäseneduista SRL:n sivuilta.

Seuran jäsenedut

Etelä-Vantaan ratsastajat ry:n jäsenenä saat SRL:n etujen lisäksi lukuisia muita etuja. Seuran ja sen yhteistyökumppaneiden tarjoamat jäsenedut on koottu omalla sivulle: tutustu jäsenetuihin.

Jäsenkortti

-*Suomen Ratsastajainliitto ry:n jäsenseuran täys- ja perhejäsenet pääsevät kirjautumaan Jäsenhuoneeseen, joka toimii sähköisenä jäsenkorttina. Jäsenhuoneessa voit muokata itse tietojasi, nähdä avoimet jäsenlaskusi, merkkisuorituksesi, toimihenkilöoikeutesi ja kilpailulupasi sekä selata liiton tarjoamia jäsenetuja.

Varmistathan, että seuran jäsensihteerillä on sinulle, myös juniorijäsenelle, henkilökohtainen voimassaoleva sähköpostiosoite korttia varten.

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vinkkejä Jäsenhuoneen käytön ongelmatilanteisiin täältä.

Omien jäsentietojen ylläpito

Muistathan huolehtia siitä, että jäsentietosi ovat ajantasalla jäsenrekisterissä (puhelinnumero, sähköposti ja jäsenlaji). Voit muuttaa tietosi itse Jäsenhuoneessa, mutta jäsenyyden irtisanominen tulee ilmoittaa jäsensihteerille. Ilmoitathan muutoksista sähköpostitse jäsensihteerille jasensihteeri@etelavantaanratsastuskoulu.com. Huom! Osoitetiedot päivittyvät jäsenrekisteriin väestörekisteristä osoitemuutoksen yhteydessä.

Jäsenyyden lopettaminen

Jos haluat lopettaa Etelä-Vantaan ratsastajat ry:n jäsenyyden, ilmoita siitä jäsensihteerille sähköpostitse jasensihteeri@etelavantaanratsastuskoulu.com.