Etelä-Vantaan Ratsastajat ry (EVR)

Etelä-Vantaan Ratsastajat ry on perustettu vuonna 1980 ja virallisesti se on rekisteröity vuonna 1982. Vuonna 2024 seuralla oli noin 150 jäsentä.

Etelä-Vantaan Ratsastajat ry järjestää tapahtumia, kuten seuratason ratsastuskilpailuja, valmennusklinikoita ja muita tallipiirin tapahtumia yhteistyössä ratsastuskoulun kanssa.

Etelä-Vantaan Ratsastajat ry:n toiminnan tarkoituksena on ratsastusurheilun edistäminen Suomen Ratsastajainliiton hyväksymien periaatteiden mukaan. Seura toimii tiiviissä yhteistyössä Etelä-Vantaan Ratsastuskoulun kanssa.

Liity jäseneksi!

Ratsastusseuran rekisteri- ja tietosuojaselosteen löydät tästä.

Ajankohtaista

15.1.2024: Seuran vuoden 2024 hallituksen ensimmäinen kokous on pidetty. Kokouksessa päätettiin mm. siitä, että jatkossa vuoden lopussa palkitaan seuraa edustava ratsastaja, joka on niittänyt eniten menestystä kotikisoissa. Pisteiden keräämisen pääsee aloittamaan helmikuussa koulukisoissa!

Tähtiseura, lapset ja nuoret ratsastus

Tähtiseura

Tähtiseura on Olympiakomitean, lajiliittojen ja liikunnan aluejärjestöjen uusi seurojen laatuohjelma. Tähtimerkki on lupaus laadusta nykyisille ja uusille seuran jäsenille sekä heidän lähipiirilleen ja tukijoille. Tähtimerkki on osoitus modernista, ketterästä ja inhimillisestä toimintatavasta, joka sopii kaikille liikkujille. Se vastaa erilaisten liikkujien tarpeisiin, mutta myös kehittyy heidän mukanaan.

Seuran hallitus ja yhteystiedot

Seuran asioita hoitaa hallitus, jonka tavoitat sähköpostilla osoitteesta seura@etelavantaanratsastuskoulu.com

Jäsenasioissa voit kääntyä suoraan jäsensihteerin puoleen jasensihteeri@etelavantaanratsastuskoulu.com

Laita viestiä tai tule juttelemaan tallilla!

Hallituksen jäsenet 2024:
Puheenjohtaja: Saija Laaksonen